Herkennen van je website bezoekers

Als websitebeheerder wil je natuurlijk weten wie er op jouw website komen. Wanneer je veel informatie weet over jouw website bezoekers, dan kan je de website een stuk beter inrichten. Op Google Analytics kan je al een hoop informatie vinden, maar het liefst wil je natuurlijk specifieker informatie over de bezoekers zien te verzamelen. Voor B2B bedrijven kan dit dan ook enorm belangrijk zijn. Bij B2B websites zien we namelijk dat bijna de helft van de websitebezoekers bestaat uit hun potentiële doelgroep. Echter neemt maar een minuscuul percentage van deze potentiële klanten daadwerkelijk contact op met uw website. Je wilt dit percentage natuurlijk omhoog krijgen en dit kan je doen door je website bezoekers te achterhalen.

 

Wat wil je weten?

Iedere website wordt bezocht door andere mensen, maar weet jij eigenlijk wel goed wie jouw website bezoeken? We weten dat maximaal vijf procent van alle bezoekers contact opneemt, dus je hebt uiteindelijk maar van een beperkt aantal mensen een idee wie het zijn. Echter zijn ruim de helft van de bezoekers waarschijnlijk potentiële klanten en dus wil je natuurlijk weten die er achter het scherm zitten. Wanneer je dit weet kan je jouw bedrijf een stuk salesgerichter inrichten.

 

Leadinfo

Met de applicatie van www.leadinfo.com/nl kan jij achterhalen welke zakelijke bezoekers op jouw website komen. Dit kan doordat het programma het IP adres van de bezoeker koppelt aan een groot, uniek database van bedrijven. Dit database herkent het adres en geeft jou een overzicht met alle informatie die je nodig hebt. De bedrijfsgegevens, LinkedIn profielen, e-mailadressen komen allemaal op een dashboard te staan. Zo kan je jouw marketing campagnes een stuk beter inrichten

Als websitebeheerder wil je natuurlijk weten wie er op jouw website komen. Wanneer je veel informatie weet over jouw website…

Leave a Reply

Your email address will not be published.